کد خبر: ۶۳۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ 25 July 2018

 

 

مدير کل شيلات هرمزگان در ديدار با مدير کل کميته امداد امام خميني(ره) از تداوم اشتغال و بهره مندی مددجويان کميته امداد از ظرفيت های شيلاتی به ويژه در حوزه آبزی پروری خبر داد. 

 

به گزارش خبرنگار تابناک بندرعباس، نقل قول از روابط عمومی شيلات هرمزگان ، سيد پرويز محبیظ با اشاره به تعامل خوب بين کميته امداد امام خميني (ره) استان هرمزگان و اداره کل شيلات هرمزگان در طي چند سال اخير گفت: فراهم ساختن فرصت مناسب براي اشتغال جامعه مددجويي مستعد به ويژه فارغ التحصيلان رشته شيلات و همچنين ترويج و گسترش فعاليت‌هاي آبزي پروري و افزيش توليد آبزيان به منظور تامين نيازهاي غذايي جامعه را از اهم اهداف مشترک اين دو دستگاه اجرايي خواند.

وي همکاري در اختصاص و واگذاري اراضي مناسب و مستعد پرورش آبزيان، تسهيل و تسريع در اعطاي مجوزهاي لازم در زمينه فعاليتهاي شيلاتي و آبزي پروري به درخواست هاي ارئه شده از سوي مددجويان و فرزندان آنها،همکاري در زمينه ارائه خدمات فني،مشاوره‌اي و راهنمايي هاي لازم در قبل،حين و بعد اجرا و همکاري و راهنمايي در جهت تهيه نهاده هاي لازم را از اهم همکاري هاي صورت گرفته و در دست اقدام اداره کل شيلات هرمزگان با مجموعه کميته امداد امام خميني (ره) و مدد جويان اين مجموعه خواند. محبي تصريح کرد: در بحث ايجاد اشتغال و محروميت زدايي از چهره روستاهاي استان به خصوص در شرق هرمزگان بايد صنايع بزرگ و کوچک و سيستم هاي سرمايه گذاري ورود کنند که اداره کل شيلات هرمزگان بدون شک با توجه اشتغال هايي ايجادي صنايع حامي سرمايه گذاران است و کساني که اشتغال مددجويان را در اولويت قرار دهند در اولويت امر خواهند بود.

مدير کل شيلات هرمزگان تاکيد کرد: اين آمادگي را داريم که با همکاري حوزه اقتصادي کميته امداد شرايط را براي اشتغال جوان‌هاي تحصيل کرده خانواده‌هاي تحت پوشش کميته امداد در اين بخش‌ها در هرمزگان فراهم کنيم.

وي ابراز کرد: با استفاده درست از منابع تسهيلات ارزان قيمت بايد در اين بخش‌ها به شکل مطلوبي کار کنيم تا در کوتاه مدت شاهد اثرات و نتايج آن باشيم.

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار